Seinäkiipeilyä keliakianuorille!

Koe seinäkiipeilyn huuma ja yhteisöllisyys Rovaniemen keliakiayhdistyksen järjestämässä tapahtumassa! Tämä on loistava tilaisuus niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekin kiipeilijöille tutustua seinäkiipeilyn saloihin tai hieman kerrata jo opittuja taitoja. Liity seuraamme ja nauti kiipeilyn tuomasta ilosta yhdessä muiden keliakianuorten kanssa.

Kuvaus tilaisuudesta: Boulderkiipeilyä uudessa hallissa Rovaniemellä. Ohjatussa kiipeilyvuorossa ohjaaja pitää alkuun tila- ja lajiesittelyn, alkulämmittelyt sekä kiipeilyn perustekniikkaa. Muuten vapaata kiipeilyä. Tilaisuudessa on siis ohjaaja, joka neuvoo ja havainnollistaa tekniikoita, mikäli haasteita tulee vastaan ja auttaa ratkomaan ongelmat.

Tilaisuuden ohjelma:
11.50 Saapuminen Kiipeily- ja Joogakeskus Väki, Suosiolantie 5, Rovaniemi
12.00–13.00 Kiipeily
13.30 Lopettelu

Kiipeily on omalla vastuulla eli henkilökohtainen vakuutus on hyvä olla.

Hinta:
Jäsenille maksuton
Ystäväsi, joka ei ole jäsen, voi liittyä seuraan hintaan 5€ (maksu paikan päällä käteisellä)

Maksu ja ilmoittautuminen:
Varmista paikkasi ja ilmoittaudu 22.4.2024 mennessä sähköpostitse keliakiarovaniemi@gmail.com tai tekstiviestillä numeroon 040 3539 145.

Tervetuloa mukaan kiipeilemään!