Jokainen Keliakialiiton henkilöjäsen kuuluu johonkin keliakiayhdistykseen.

Tulemalla mukaan saat uusinta tietoa keliakiasta, tapaat mukavia ihmisiä, pääset näkemään ja kokemaan monenlaista uutta ja saat halutessasi myös mahdollisuuden vaikuttaa.

Voit liittyä jäseneksi täyttämällä lomakkeen, joka löytyy https://www.keliakialiitto.fi/yhteystiedot  tai soittamalla Keliakialiittoon, puh. (03) 2541 300. Sähköpostitse voit liittyä lähettämällä viestin osoitteeseen jasenpalvelut@keliakialiitto.fi, tai https://www.keliakialiitto.fi/kuluttajat/tule-mukaan/liity-jaseneksi/.

Jäsenmaksu on 28 euroa/vuosi sisältäen mm. Gluteeniton-elämälehti viisi numeroa/vuosi.

Keliakialiitto perii jäsenmaksun ja se on voimassa vuoden kerrallaan.

Liiton uutiskirjeen (10 kertaa/vuosi) mikäli olet antanut sähköpostiosoitteesi.

Muihin jäsenetuihin voit tutustua Keliakialiiton sivuilla

Ps. Oletko jo tutustunut Keliakialiiton jäsensivuihin?

Keliakialiiton jäsensivut-palvelussa voit tarkistaa omat tietosi jäsenrekisteristä ja tehdä niihin tarvittavat muutokset.

Jäsensivuille pääset kirjautumalla Keliakialiitto.fi sivun oikeassa yläkulmassa olevan kirjautumispalkin kautta.

Kirjautumiseen tarvitaan käyttäjätunnus (=jäsennumero) ja salasana (= on postinumero, kun kirjaudut ensimmäisen kerran). Salasanan voit sen jälkeen muuttaa ohjeiden mukaan.

Jäsenyytesi mahdollistaa sinut osallistumaan Keliakialiiton tarjoamiin palveluksiin mm. erilaiset koulutukset ja web- seminaarit, tapahtumat, kurssit ja tuetut lomat, Gluteenittomat tuotteet- opas ja muut oppaat, neuvontaa gluteenittomaan ruokavalioon, keliakian hoitoon ja sosiaaliturvaan.

Jäsenkortilla olet oikeutettu monenmoisiin alennuksiin

Keliakialiitto:

Sähköposti: info@keliakialiitto.fi

Puhelin: 03 254 1300 keskus (ma-pe 9-13)

Tuotetilaukset: Keliakialiiton verkkokauppa

Talvista maisemaa.