Jokainen Keliakialiiton henkilöjäsen kuuluu johonkin keliakiayhdistykseen.

Tulemalla mukaan saat uusinta tietoa keliakiasta, tapaat mukavia ihmisiä, pääset näkemään ja kokemaan monenlaista uutta ja saat halutessasi myös mahdollisuuden vaikuttaa.

Voit liittyä jäseneksi täyttämällä lomakkeen, joka löytyy https://www.keliakialiitto.fi/yhteystiedot  tai soittamalla Keliakialiittoon, puh. (03) 2541 300. Sähköpostitse voit liittyä lähettämällä viestin osoitteeseen jasenpalvelut@keliakialiitto.fi. TAI Klikkaa https://www.keliakialiitto.fi/kuluttajat/tule-mukaan/liity-jaseneksi/

Jäsenmaksu on 25 euroa/vuosi (v. 2019) sisältäen mm. Keliakia-lehden viisi numeroa/vuosi. Muihin jäsenetuihin voit tutustua Keliakialiiton sivuilla

Kuluvan vuoden jäsenmaksu veloitetaan tammi-lokakuussa jäseniksi liittyneiltä. Jäsenmaksu on voimassa kalenterivuoden kerrallaan.

Ps. Oletko jo tutustunut Keliakialiiton jäsensivuihin?

Keliakialiiton jäsensivut-palvelussa voit tarkistaa omat tietosi jäsenrekisteristä ja tehdä itse niihin tarvittavat muutokset. Lisäksi jäsensivujen kautta pääset mm. lukemaan paperisen jäsenlehden väleillä ilmestyvää verkkolehteä sekä osallistumaan erilaisiin keskusteluihin.

Jäsensivuille pääsee kirjautumalla Keliakialiiton oikeassa yläkulmassa olevan kentän kautta. Kirjautumiseen tarvitaan käyttäjätunnus (=jäsennumero) ja salasana (=jäsenen etunimisukunimi yhteen kirjoitettuna, kun kirjaudut ensimmäistä kertaa).

Talvista maisemaa.