Sääntömääräinen kevätkokous vuonna 2020

Rovaniemen keliakiayhdistys ry:n sääntömääräinen kevätkokous, 17.3.2020 klo 16.30 -17.30 CAFE Roi, Rovakatu 26. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

HOX! Kokouspaikka on vaihtunut, koska Kansalaistalo on suljettu maaliskuun loppuun saakka.

Rovaniemi, Kilpirauhasen monet kasvot 30.5.2020 klo 11.00 - 14.00 , Lordi-aukio.

HOX! Tämä tilaisuus on PERUTTU koronaviruksen takia.

Lapin Kilpirauhasyhdistys ry ja KERRO JA KUUNTELE -projekti järjestävät yhteistyössä Lapin Sydänpiiri ry:n, Rovaniemen keliakiayhdistyksen, Rovaniemen reumayhdistys ry:n, Pohjois-Suomen Syöpäyhdistys ry:n ja Lapin Neuroyhdistyksen kanssa Maailman Kilpirauhasviikon tapahtuman, lauantaina 30.5.2020 klo 11.00 - 14.00, Lordi-aukiolla,  Rovaniemellä. Potilasjärjestöt esittelevät toimintaansa ja jakavat tietoa sairauksista. Tervetuloa mukaan!

Linkki tietosuojaselosteeseen

* * * * * * *

Ilmoitamme tapahtumista Gluteeniton elämä -lehdessä ja paikallislehtien seuratoimintapalstalla. Seuraa myös yhdistyksemme facebooksivuja.

* * * * * * *

Jesse oli saapunut karkkitapahtumaan äitinsä Hannan kanssa. Tapahtuma oli keliakiaviikolla K-Supermarket Kauppatorissa 5.9.
Gluteenittomien irtokarkkien pop up tapahtuma 5.9.2019 K Supermarket Kauppatorissa. Vasemmalla kauppias Mari Mustonen yhdistyksemme sihteerin kanssa.
Apteekkitapahtumissa esillä ollutta keliakiaviikon 2019 materiaalia.