Tapahtumat

Lasten ja perheiden tapaamiset syyskaudella kerran kuukaudessa lauantaisin Rovaniemellä MLL:n perhetoimintakeskuksen tiloissa (Pirkkakatu 2):

7.10. klo 14-16 Kotigastronomi-esittely

4.11. klo 14-16

2.12. klo 14-16

30.9. klo 10-17 Kokemuksia jakamassa -koulutus Rovaniemellä. Kouluttajat tulevat Keliakialiitosta. Nyt on oiva tilaisuus tavata liiton toimihenkilöitä ja keskustella heidän kanssaan. Toivottavasti kiinnostuit ja haluat olla mukana kuulemassa, mitä terveisiä liitolla on. Koulutukseen osallistuvat myös muut Pohjois-Suomen keliakiayhdistykset. Koulutuspaikka on Soppa ja Sumppi. Koulutukseen ehtii ilmoittautua 6.9 ruokailutapahtumassa.

23.11. klo 18 yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous, Piekkarin talo, Pohjolankatu 2. Esillä sääntöjen kohdan 5 määräämät asiat. Tervetuloa vaikuttamaan oman yhdistyksen asioihin.

20.12. klo 10-14 gluteenittomien tuotteiden myyjäiset LKS:n ala-aulassa (aiemmin ilmoitettu päivä 18.12 on väärä). Otamme vastaan myytäviä leivonnaisia lähellä ajankohtaa, esim. piparit, joulutortut, kuivat kakut ja erilaiset leivät. Yhdistys korvaa tarvikeaineet kuittia vastaan. Jos kiinnostuit, ole yhteydessä Ritva Mäcklin puh. 040 8096744.