Teatterilla Cabaret-esitys 15.11.

Rovaniemen keliakiayhdistys ry,

Perjantaina 15.11.2019 klo 19.00 Rovaniemen Teatterilla Cabaret-esitys. Jäsen olet tervetullut puolisosi/ystäväsi/elämänkumppanisi  kanssa. Varaa teatteripaikkasi maksamalla 10€/osallistuja yhdistyksen tilille Fi74 56400220 287127 viimeistään 27.10.

Merkitse viestikenttään jäsennumerosi ja tuletko yksin vai kaksin. Väliajalla kahvi/tee ja joulutorttu sekä pipari. Lisätietoja tarvittaessa puhelin 0408096744.

TOIMI HETI!

* * * * * * * * *

Lapset ja nuoret

HOX la 23.11.

Rovaniemen keliakiayhdistys ry

HOX Yhdistyksen jäsenet !!  Lauantai 23.11. klo 13.00 Sampokeskuksen  Classic American Diner Rovaniemi.

Tarjoamme  lapsille ja nuorille gluteenittomat burgerit tai vastaavat juomineen. Voit ottaa yhden kaverin mukaasi, maksamme myös hänen burgerinsa juomineen.  Varaa paikkasi ilmoittautumalla txtviestillä viimeistään 18.11. puh 0408096744, kirjoita viestiin jäsennumerosi ja kaverin etunimi. Ilmoittautuminen on välttämätöntä paikkavarauksen takia. Tulethan ajoissa paikalle.

* * * * * * * * *

Gluteeniton ilta Piekkarilla

Pohjolankatu 2A, Rovaniemi

Tiistaina 22.10. klo 17.30 – 19.30 Gluteeniton ilta. Katsomme Lääkäri Pilvi Laurikan videoluennon  (45 min) aiheesta: ”Vaivaako vatsa? Keliaakikon pitkittyneiden vatsaoireiden jäljillä”.  Ilmoittaudu txtviestillä 18.10 mennessä puh. 040 8096744, kirjoita viestiin nimesi ja osallistujien määrä.  Luennon päätyttyä kahvitellaan ja keskustellaan aiheesta.

Syyskokous 2019

Tiistaina 26.11.klo 17.00 Sääntömääräinen Syyskokous Piekkari-talolla, Pohjolank. 2A, Rovaniemi. Kahvitarjoilu. Tervetuloa.

- - - -

Yhdistyksemme tietosuojarekisteri

Linkki osoite selosteeseen

* * * * * * *

Ilmoitamme tapahtumista paikallislehtien seuratoimintapalstalla. Seuraa myös yhdistyksemme facebooksivuja.

* * * * * * *

Jesse oli saapunut karkkitapahtumaan äitinsä Hannan kanssa. Tapahtuma oli keliakiaviikolla K-Supermarket Kauppatorissa 5.9.
Gluteenittomien irtokarkkien pop up tapahtuma 5.9.2019 K Supermarket Kauppatorissa. Vasemmalla kauppias Mari Mustonen yhdistyksemme sihteerin kanssa.
Apteekkitapahtumissa esillä ollutta keliakiaviikon 2019 materiaalia.