Tapahtumat

Lasten ja perheiden tapaamiset syyskaudella kerran kuukaudessa lauantaisin Rovaniemellä MLL:n perhetoimintakeskuksen tiloissa (Pirkkakatu 2):

7.10. klo 14-16 Kotigastronomi-esittely

4.11. klo 14-16 Vanhemmat leipovat yhdessä lasten kanssa pizzaa. Ilmottautuminen puh. 040 5616287, 2.11 mennessä

2.12. klo 10-15 Lapsiperhetapahtuma, Mannerheimin perhetoimintakeskus, Pirkkakatu 2.

Ohjelmassa:

Klo 10      Aluksi nautimme kahvia/teetä/mehua suolaisen piirakan kera ja esittäydymme.

Klo 10.30 Lapsen ravitsemuksellinen hoito, Helena Selkälä ravitsemusterapeutti LKS, keskustelua                ja kysymyksiä alustuksen jälkeen

Klo 11.30 Kouluruokailu, Marja-Kaisa Mäntylä, kaupungin ravintokeskus. Keskustelua ja                              kysymyksiä alustuksen jälkeen

Klo 13     Keliakialiiton kuulumisia, Minnaleena Ollanketo, Keliakialiiton Pohjois-Suomen                             aluevastaava

Perhetoimintakeskuksen esittelyä, Mervi Saukkoriipi MLL

Lapsille ohjelmassa pipareiden leivontaa ja -koristelua, joulukorttien tekemistä, hamahelmi askartelua, leikkiä

Luentojen ja keskustelun jälkeen nautimme joulupuuroa ja sekahedelmäsoppaa, leipää ja leikkelettä. Jälkiruoaksi piparia kahvin/teen kera.

Ruokailun ja piparileivonnan vuoksi pyydämme ilmoittautumista 1.12 mennessä p.040 5616287

Tervetuloa mukaan.

23.11. klo 18 yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous, Piekkarin talo, Pohjolankatu 2. Esillä sääntöjen kohdan 5 määräämät asiat. Tervetuloa vaikuttamaan oman yhdistyksen asioihin.

30.11. klo 18-19.30 pikkujouluruokailu Cafe Rovaniemessä, Rovakatu 26. Ilmoittautuminen viimeistään 13.11 mennessä Ritva Mäcklinille puh. 040 8086744. Häneltä saa tarkemmat tiedot. Pikkujoulun omavastuuosuus on jäsenelle 15 euroa ja ei-jäsenelle 30 euroa, joka tulee maksaa yhdistyksen tilille FI7456400220287127. Maksun tulee olla yhdistyksen tilillä 13.11 mennessä.

Pikkujoulumenu on seuraava: Glögiä, Alkuruoka: Vihersalaattia, Sillilajitelma, Tervasinapilla gratinoitua loimulohta, Mätimoussea, Joululeipää ja kirnuvoita. Pääruoka: Black Angus härän, yli yön haudutettua niskaa ja kermaperunoita, Jälkiruoka:KarpaloPannaCotta, Kahvia/teetä ja pipareita.

20.12. klo 10-14 gluteenittomien tuotteiden myyjäiset LKS:n ala-aulassa. Otamme vastaan myytäviä leivonnaisia lähellä ajankohtaa, esim. piparit, joulutortut, kuivat kakut ja erilaiset leivät. Yhdistys korvaa tarvikeaineet kuittia vastaan. Jos kiinnostuit, ole yhteydessä Ritva Mäcklin puh. 040 8096744. Samalla järjestämme kiekkoarpajaiset. Otamme vastaan arpajaispalkintoja.