ABC-Koulutusta

Haluaisitko tulla mukaan järjestämään tapahtumia kanssamme? Järjestämme tapahtumajärjestämisen ABC-koulutuksen 1.10.2019 klo 17.00 - 20.00 Piekkarilla, Pohjolankatu 2A, Rovaniemi.

Toivotamme lämpimästi tervetulleiksi kaikki tapahtumajärjestämisestä kiinnostuneet yhdistyksemme jäsenet.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 26.9. ritva.macklin@gmail.com puh 040 8096744.

Kouluttajana on Minnaleena Ollanketo Oulusta. Tarjoamme kahvit ja pientä gluteenitonta purtavaa koulutuksen aikana.

KELIAKIAVIIKON 2. - 8.9.2019 teemana oli "Oivalla oireet, kesytä keliakia!"

Keskiviikoksi 4.9. saimme kutsun Ounasapteekkiin. Otimme ilahtuneina kutsun vastaan. Parin tunnin aikana ehdimme jutella asiasta kiinnostuneiden kanssa, jakaa Gluteeniton elämä -lehtiä ja esitellä apteekista saatavaa Biocard Celiac -kotitestiä. Apteekkari Marko Huotari toivotti meidät tervetulleiksi toistekin. Kiitokset yhteistyöstä koko henkilökunnalle.

Torstaina 5.9. olimme sopineet apteekkitapahtuman Keskus Apteekkiin Rovaniemen Prismassa. Juttelimme useiden henkilöiden kanssa keliakiasta ja kerroimme Biocard Celiac -kotitestistä. Gluteeniton elämä -lehtiä jaettiin kotilukemiseksi. Kiitokset yhteistyöstä sairaanhoitaja Helena Norvapalolle.

Torstaina 5.9. klo 17.00 oli KSupermarket Kauppatorissa gluteenittomien karkkien pop up tapahtuma. Yhdistys kustansi jäsenille 100 g irtokarkkia. Meitä varten juuri avattujen karkkilaatikoiden ympärillä kävi välillä melkoinen ´pöhinä´.  Tämä hyvän vastaanoton saanut tapahtuma uusitaan - lupasi kauppias Mari Mustonen.

TULOSSA:

Tiistaina 22.10. klo 17.30 – 19.30 Gluteeniton ilta. ”Lääkäri Pilvi Laurikan videoluento (45 min) aiheesta:”Vaivaako vatsa? Keliaakikon pitkittyneiden vatsaoireiden jäljillä”. Piekkari-talolla, Pohjolankatu 2 A. Kahvitarjoilu. Ilmoittaudu txtviestillä puh. 040 8096744.

Tiistaina 26.11.klo 17.00 Sääntömääräinen Syyskokous Piekkari-talolla, Pohjolank. 2A, Rovaniemi. Kahvitarjoilu.

SUUNNITTEILLA

Joulukuussa Rovaniemen teatterilla koko perheen Pikkujoulu

Yhdistyksemme tietosuojarekisteri

Linkki osoite selosteeseen

* * * * * * *

Ilmoitamme tapahtumista paikallislehtien seuratoimintapalstalla. Seuraa myös yhdistyksemme facebooksivuja.

* * * * * * *

Jesse oli saapunut karkkitapahtumaan äitinsä Hannan kanssa.
Gluteenittomien irtokarkkien pop up tapahtuma K Supermarket Kauppatorissa. Vasemmalla kauppias Mari Mustonen yhdistyksemme sihteerin kanssa.
Apteekkitapahtumissa esillä ollutta keliakiaviikon materiaalia.